Thursday, May 24, 2012

Laupäev jõudsin alles poole 8 paiku õhtul talli. Tosca oli täielik liivakoll ja mul läks päris palju aega, et ta puhtaks teha. Sõitsin lühidalt, poolteist traavi ette ja mõned tõsted. Raili sõitis vastu ja tagasi sõitsime koos:D
Pühapäeval oli siis Koeraverre minek:D Tosca ja Raduga sai kõigepealt laetud treilasse:D Mõlemad läksid ilusti.
Mina hüppasin kõige esimesena. Reet pani mõned kõrgemad ka ette. Tegelikult ei jääd ma Toscuga väga rahule. Ta ajas mõned tõkked alla ja ültse ei viitsinud võimelda. Aga vähemalt ei hakanud märatsema, oli suht kaine peaga:D Raili käis pildistamas:)










 Vot nii peab hobune trennis jooksma:D Poleks uskunudki, et Toscu oma kolukest nii ilusti oskab hoida:D Kõrvalt ju ei näe, kui ise seljas oled.




Polegi vist enne nii palju pilte olnud:D
Esmaspäeval tegime lühitrenni jälle:D Väga palav oli ja suht raske oli sõita sellise lämmi ilmaga.
Teisipäev Toscu puhkas. Mina olin linnuses.
Kolmapäev panime veloga talli jälle õhtul. Raili ja üks Raili sõber oli ka kaasas:D Nii et igav ei hakanud mul. Raili tegi pilte ka , aga ei ole veel neid kätte saanud.

No comments:

Post a Comment