Wednesday, June 6, 2012

Nii, nüüd pole väga ammu kirjutanud. Eelmine teisipäev oli hüppetrenn. Ei läind kõige paremini.
Kolmapäev Tosca puhkas ja mina olin linnuses.
Neljapäev käisin Annal külas:D Muskaga sõitsin:D No tegelt on Muska ikka supertubli:D Pildid on väga ilusad:D Sealt näetegi, kui vägev hüpe Muskal on:D



Artiga sai siis ka natuke kõksitud:D
Neljapäeva õhtul oli siis veel Vinnis ka hüppetrenn. Harjutasime kitsaid pöördeid:D
Reedel Tosca puhkas. Ma käisin tallis ikkagi, tegin ta ilusti puhtaks ja pakkisin varustuse kokku:D Laupäeval oli Kaarmale minek. Hommikul sain Mariaanaga talli:) Mannu isa viis juba esimese treilatäie Kaarmale, me jäime ootama. Siis tuldi meile ka järgi. Mõlemad hopad(Tosca ja Raduga) läksid ilusti treila peale. Kaarmal panime nad boksi.
Esimesed kaks sõitu tegin Muskaga. Soojendusel ta jändas küll, kuid platsil oli supertubli. Mõlemad sõidud tegin puhtad. Kuid kuna Muska vedas ühele platsi poolele veits ära, mis võttis aega, siis auhinnalist kohta me ei saanud.
Toscaga sõitsin 80 cm. See tuli puhas:D Lõikasin peaaegu igalt poolt, kust sai:D 6. koha sain:D Puhas sõit oli:D
Meetris tuli 8 kp. Mina olin väsinud ja Tosca. Pinnas oli ka väga ära tallutud. Hobusel oli raske sealt hüpata.
Ainult üks pildiraasuke ongi minust ja Toscast Kaarmal. Muskast ei ole kahjuks.
Pühapäeval olin jälle linnuses. Tosca puhkas.
Esmaspäeval oli linnuses ja õhtul läksin veloga talli. Tosca lonkas:(
Teisipäev olin ka linnuses ja Vinni ei hakanud minema õhtul. Aga Tosca sai kiibi omale:D
Täna siis on jälle Kaarmale minek:D Muskaga hüppan seal:D Vinnis käin ka ära, vaatan, kuidas Toscul on:D

No comments:

Post a Comment