Friday, May 6, 2011

Kolmapäev sain rattaga. Maneezis olin mina ja Carina ka, mõnus rahulik oli. Jooksutasin teda külgrihmadega ette. Muudkui lorises ja tegi galoppi. Pärast rahunes maha. Traavis sõitis isegi minu ratsme peal, ka voltides:D Kandis ka mind:D Galopis tassis ikkagi ja jooksis külgrihmade peal. Aga tagajalgu hakkab vaikselt keha alla tooma, kuigi esiotsaga jookseb veel maas.
Neljapäev sain Mariaanaga. Marika ja Heddy olid ka, sõitsime platsil. Mõnus oli, hea plats on. Kordetasin Toscat ette. Ta näitas ära kõik trikid, mida hobune suudab teha. Lorises  ka jälle. Aga oma kolu alla ei andnud kordetamise ajal. Seljas oli suht hea, traavis oli jälle minu ratsme peal. Hüppasin ka, Reet andis trenni. Osadele tõketele sain isegi galopis peale:D Aga süsteemid on meie suur miinus. kui võistlustel peaks juhtuma, et süsteemi vahe on 6,5m või sinnakanti, ei kujuta ma ette, kuidas Tosca sinna vahele ära mahutatada. Lähen Perilaase taga 7. mai.
Pärast hüppasin veel meetrist okserit ja süsteemi. Ta paugutas päris palju, viskas osad korrad sadulast lahti ka. Aga võimsust on küll nende penerollidega juurde tulnud. Ta natuke töötab seljagagi:D Võimu on tal küll igatahes vägapalju.

No comments:

Post a Comment