Friday, March 18, 2011

Pühapäev

Tallisisene võistlus oli täna. olime neljakesi, mina, Mariaana, Perli ja Kristin. Tegime lühikese soojenduse. Sõitsin ilma libisevateta. Toscal on ikka nii võimsaks see hüpe läind peale penerolle:D
Parkuur oli üsna loogiline ja kerge, kuigi alguses oli raske meelde jätta. Võtsime loosi ja mina olin esimesena stardis. Tegelt mulle ei meeldi eriti esimesena sõita.
Tõrkusin esimel takistusel, oma viga oli, ei näidanud hobusele tõket ja ta ei teadnud, mida teha. Teisel korral tulin ilusamini peale ja pool parkuuri sain rahulikus galopis sõidetud, kuigi Tosca kiirustas vahepeal.  Mariaana oli vahepeal parkuuri ära unustanud ja Kristin ajas kaks takistust alla. Perli ajas ühe. Pm olin mina võitja, mul oli 4 kp( Perlil oli ka 4 kp) ja olin ajaliselt kõige kiirem.
Triinu filmis ja osad videod sain juba kätte. Kui saan ka ülejäänud kätte, panen ka ülesse, parkuurivideo ka:D









Loodan, et saan lähimal ajal ka parkuuri video ülesse pandud, ärge siis minu istakut vaadake, vaadake hoopis Toscat:D

No comments:

Post a Comment